Breathe

Sorry för dålig uppdatering men jag känner mej fortfarande inte helt bra. Men känns bättre nu än inatt! Idag på eftermiddagen gick vi ut och fick lite luft. Riktigt skönt att komma ut och andas lite men jag orkade bara en liten stund. På kvällen har G hållt några intervjuer över Skype och jag har gjort tummen upp eller ner från sängen.

Imorgon får vi se vad vi gör, det beror på hur jag mår. Kanske sängen, kanske promenad vid stranden. Sedan flyger vi tillbaka till Linyi 16.30, flighten är hela 30 min. Hinner man ens upp i luften på den korta tiden?


Detta är runt hörnet från hotellt. Mysigt här i Kina eller vad säger ni? Vid den bortre är det fullt med benrester på marken.. Hoppas det är från ett djur!

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Ja testa :D

2010-01-24 @ 21:26:40
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0