Weekend resa!

Jag har nu lyckats tvinga G till att ta ledigt julafton och juldagen. Hela gruppen tycker att det är vettigt att vi åker iväg någonstans nu över jul. För jag vägrar att sitta ensam på ett hotellrum på julafton! Hade vi inte åkt någonstans så hade jag nog åkt hem. Men nu klarar jag kanske någon vecka till, snart kommer ju mina universitetskurser igång också. 

Vår lilla resa blir till Beijing och vi stannar i 4 dagar. Det är 10 grader kallare där.. Får väl köpa mig en fejkjacka!


Kommentarer
Postat av: Krister

Hallå Viktoria,



Hittade precis din blogg. Du tycks ha ett ganska annorlunda liv där du bor än det är i "storstaden". Mycket intressant att läsa.

Jag kommer att följa dina fortsatta äventyr. Välkommen till Beijing!



Mvh/Krister

2009-12-23 @ 06:51:36
URL: http://kristeribeijing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0