Planen för dagen

Det är riktigt lyhört här på hotellet, så idag vaknade jag mycket tidigare än vad jag hade tänkt mig av att någon slängde i dörrar. Underbart sätt att vakna. Jag sover så dåligt på nätterna så när G har gått till jobbet har jag någon timme helig sömn, älskar att vakna av mig själv och slippa ha väckarklocka.

Planen för dagen är att bestämma slutgiltligt vilka kurser jag ska läsa nu i vår och sedan söka CSN. Annars så blir det stipendiesökning och fix med mina collage. Borde nog packa upp sista resväskan också.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag hade varit på Filippinerna två gånger innan jag flyttade hit. Men jag är fortfarande inte så berest i landet även om jag bor här. Ska ta mig tid och åka runt lite mer tänkte jag. Du då hade du varit i Kina innan?

2010-01-19 @ 06:54:51
URL: http://angelicalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0