Oh oh oh

Vi kanske äntligen har fått en lösning på våra problem med flygbiljetter. Jag har försökt boka olika biljetter hela dagen utan att lyckats speciellt bra. När jag tillslut lyckades med några biljetter så ville de inte ta emot mitt kreditkort! Otroligt frustrerande. Men jag har sagt till G att ringa flygbolaget så förhoppningsvis så löser det sig snart.

Troligen blir det Kuala Lumpur/Malaysia 10/2 till 21/2. Vi kommer vara 10 hela dagar i Malaysia!



Utflykter till djungeln, sol, bad och shopping. Oh yeah.

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket:D tyvärr fock jag inget av det, heh, men det är inte viktigaste, det viktigaste var att dagen var underbar, sån födelsedag har jag inte haft på länge.

2010-01-08 @ 09:18:28
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0