Marc Jacobs love

Efter några timmars shopping sitter vi nu utmattade på rummet. Executive-loungen på detta hotell är tyvärr inte alls lika bra som på de andra vi bott på. Både det röda och det vita vinet smakade jäst!

Jag hittade en underbar blus på Marc Jacobs som jag så gärna vill ha. G sa att han ville köpa den till mig, men den kostade galet mycket. Ska tänka på det tills imorgon. Åh, den var så fin..

Nu ska vi äta plockmiddag med fetaost, mozzarella, tyskt grovt bröd och salami. Tyvärr har jag tappat smaksinnet eftersom jag är så förkyld, kunde jag inte gjort det i veckan istället när vi åt äcklig mat?



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Nu finns del 1 med svaren från frågestunden!

Kika in och se om din fråga finns besvarad där, om inte så får du kika in en annan dag då del 2 och eventuellt del 3 finns publicerat! :)

2010-01-22 @ 15:39:42
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Louise - The world from my perspective

Åh tack för tipset om att man blir torr i ansiktet av mycket datortid.



Måste berömma din blogg också. Har bara läst några få inlägg här nu men den påminner mycket om min. Boende utomlands med sin pojkvän. Intresant det där med hur det inhemska folket behandlar dig, kallar dig utlänning osv.

Här i Side är de mer "vana" vid turistmänniskor, även om det är ganska få såna vid vintertiden då det är helt dött här.



Vad gör du i Kina sommar vs. vintertid och vad jobbar din kille med?

Hur länge har du bott där borta?



Kramar Louise

2010-01-22 @ 22:53:48
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0