It's a must

Jag trodde att det stora problemet med vår lilla februari-resa var att få flygbiljetterna till Kuala Lumpur, men oj vad fel jag hade. Det är att hitta boende under det kinesiska nyåret som är det stora problemet!

Jag har hittat två öar som jag gärna skulle åka till, Pangkor och Langkawi. Båda ligger några timmar från Kuala Lumpur och på den sidan av landet som inte har regnperiod just nu.

På Pangkor Island finns det över 50 hotell och ALLA är fullbokade. Det är inte ens ett skämt, utan alla är verkligen fullbokade. På Langkawi finns det över 100 hotell och det finns rum på 10 utav dessa. Och då är det Four Seasons, Shangri-La och andra lyxresorter. Oh, what to do?


Canopy walking i regnskogen är ett MÅSTE! Fasen vad coolt.

Kommentarer
Postat av: Josse

hehe,okej =D

2010-01-09 @ 13:08:04
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: natta

ja jobbar som hotel receptionist

2010-01-10 @ 01:44:00
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0