Barbiebutiken!

Idag var vi inne i Barbie Flagship Store. Helt underbar butik! 6 våningar med dockor, kläder, smycken och godis. Köpte en liten present till min syster och sen köpte vi Jelly Beans. Barnen hade modevisning på en Runway i caféet när vi var där. De var utklädda till barbiedockor/prinsessor i rosa kläder. Otroligt sött!

Jag hittade en jättesöt kofta som jag tänkte testa, tills jag såg prislappen som var på 16 000 kr, tydligen var det Barbie Couture jag lyckats hitta. Alla andra kläder kostade under 500 kr.




Bröllopsklänning designad Vera Wang för Barbie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger bara FANTASTISKT. helt fantastiskt!!

2010-01-02 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0