Rise and shine

Efter ännu en sömnlös natt (denna gång för att jag hade sjukt ont i magen, undrar om det har och göra med de 5-6 äggen jag åt igår?), är jag nu äntligen uppe från sängen och klockan är nästan 13. Lyckades somna tidigt på morgonen någongång och sedan gick G upp kl 7, men efter att han gått till jobbet (ohh..) vid 8 så sov jag i ganska många timmar.

Har fått i mig en stadig frukost bestående av en banan och ett mellanmål/lunch bestående av en banan och juice. Ska ta mig ut på byn och leta efter nötter och diverse annat proteinrikt som jag kan äta. Skulle tagit med mig en påse bovete!

Bananer är föresten lyxfrukt här för att de inte kan producera det själva. Vi som tyckte att våra bananer var sjukt billiga, 6 st för 3 kronor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0