Jakten på det perfekta hotellet

Dagen har gått ut på att leta efter ett bättre hotell. Jag hade tittat upp några bra kandidater på nätet och sedan visade kineserna några andra (supersunkiga) hotell. Jag var in charge för detta projektet, då gubbarna tycker att jag är bäst på att framföra våra åsikter. Så jag har fått säga till Fen vad vi vill ha och vad som inte stämmer och så har hon fått säga till kineserna.

Vi hittade ett hotell som var riktigt trevligt, som hade frukostbuffe, gym och fina stora rum. Just nu sitter alla killarna tillsammans med cheferna och diskuterar hur boendet kan lösas. Kineserna är bekymrade och anser att svenskarna endast är här för att jobba, de ska inte ha någon fritid alls. De förstår sig inte på vårat argument "glad arbetare, arbetar bättre" och jag börjar tro att mannen som intervjuade i Sverige mest ljög för att få hit svenskarna.

Vi får se hur detta slutar, och det kommer i nästa avsnitt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas det blir en skaplig fortsättning, så att det inte slutar redan

2009-12-06 @ 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0