I have died and gone to heaven

Jag kom på den smarta idén att gå och knacka på hos Fey (den kinesiska frun) innan jag gick till affären. Gud vilken tur att hon följde med mig! Hon hjälpte mig att hitta massor av saker jag kunde äta. Har shoppat upp mig på sötsalta riskakor, olika torkade frukter, olika rissnacks, juice, cola och olika nötter och frön!

De sötsalta riskakorna var så otroligt underbart goda
. Kanske extra goda för att jag bara ätit banan idag, men iallafall sjukt goda. Totalt kostade allting 100 kr. Och då köpte jag balsam, 2 tandkrämer, olika tuggummin och allt ätbart som endast var "lyxvaror".



Enligt Fey är Linshu ungefär 100 % dyrare än större städer.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tur att du hittat lite mattillägg. Du kommer säkert att bli expert på att hitta goda och bra saker att äta.

2009-12-07 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0