Call me Miss Muhr

Middagen med cheferna var en succé och de flesta gubbarna blev sjukt packade. De är alltid supercharmiga, men lite dragna är de hur söta som helst. Mats bestämde sig för att han ska lära mig dansa bugg.

Chefen frågade mig om hur jag tycker att det är här och om det finns någonting de kan göra för mig. Så jag tog upp att jag gärna skulle vara engelskalärare. Då gick han iväg direkt och ringde till rektorn för mellanstadieskolan och vi ska ha ett möte nästa vecka. Ska det göras så ska det göras direkt här i Kina!

Nu:choklad och 7th heaven. Fredagsmys á la Kina.

Kommentarer
Postat av: Simone

Myspys :D

2009-12-18 @ 22:29:22
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: anonymous

I think you mean miss MUL

2009-12-19 @ 10:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0